2012/11/30

Tökmagos-Sütőtökös muffin a Blogóstolóra


Már csak egy hét és kezdetét veszi a Téli Blogkóstoló. A nyárin sajnos nem tudtam részt venni, de azt bizony ki nem hagytam volna, így örömmel mondtam igent a Dining Guide felkérésére. Sok sok remek étterem és blogger képviselteti magát  december 6-9 a Hold utcai piacon megrendezésre kerülő kóstolón. Én ezzel a kis aprósággal készülök, remélem, hogy sokan eljöttök majd megkóstolni. Minden kis részlete imádnivaló a muffinoknak, kellemesen fűszeres, marcipános és narancsos. Igazi téli desszert. 

December 8-án, 16-20 óráig kóstolhatjátok meg a sütijeimet, az Élet napos oldala paprikakrémlevesének és Ági főz Boszniai üstjének társaságában. A program kiválónak ígérkezik, gyertek el, együnk igyunk, nevessünk egy jót.

További részletek a Dining Guide oldalán olvashatók.






Tökmagos sütőtökös muffin


Hozzávalók (11 muffinhoz)
20 deka liszt
20 deka sütőtök
5 deka finomra darált tökmag
15 deka cukor
2 tojás
1 tk sütőpor
8 deka marcipán
12 deka vaj
1/2 tk fahéj
1/2 tk szegfűszeg
1/2 tk szerecsendió
1 tk vaníliakivonat
1/4 narancs reszelt héja

Keverd össze a lisztet a fűszerekkel és a sütőporral. Egy másik tálban keverd habosra a puha vajat a cukorral, vaníliakivonattal és a narancshéjjal, add hozzá a felkockázott marcipánt majd forgasd a krémet a lisztes keverékhez. Kanalazd a masszát a muffin formába és szórd meg a tetejét egész tökmaggal. 160 (légkeveréses) előmelegített sütőben süsd kb. 20 perc alatt készre.




7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! A sütőtököt nem találtam a hozzávalók között

Vera írta...

Hoppá, valóban a lényeg kimaradt :) frissítettem a receptet

Névtelen írta...

Köszi ;))

Névtelen írta...

Szia!
A sütőtököt meg kell sütni előtte?
Köszi!

Névtelen írta...

Milyen volt a Street Food Show? Valahogy a blogon többen bemutattátok, utólag aztán mégsem írt róla senki...
Sajnos megkóstolni nem tudtam, pedig szuperfinomnak látszik!!!!

Üdv, Kitti

Vera írta...

Szia Kitti,
Sajnos nekem nincs pozítív élményem. Akkor szombaton este amikor én is voltam, szinte csak lézengtek az emberek. :( az összes muffint elosztogattam szinte.

Hankka írta...

Megsütöttem, nagyon fincsi lett! :) Köszönöm a receptet! :)

Related Posts with Thumbnails